زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

معرفی فیلم؟۶

LAW ABIDING CITIZEN 

فیلمه جدیدی نیست ولی خب فیلمه خوبیه. داستان فیلم راجعه به یه مرده که یه شب 2 تا دزد میان خونه اش و زن و بچه اشو میکشن. ولی دادگاه اون دزد هارو ازاد میکنه چون مدرک نداشتن. بعده چند سال مرده میاد انتقامه زن و بچه اشو بگیره. یه نقشه میریزه و علاوه بر اون دزدا قاضی و رئیس پلیس و ... اینها رو هم میکشه. یه جورایی شبیهه پریزون بریکه.  

DEFENDOR 

یه پسر سعی میکنه قهرمان بازی در بیاره و میوفته دنباله مواد فروشی که به مادرش مواد میداده. اخرش هم میمیره. پسره یه خورده چت میزنه. 

THE KING OF PELHAM 123 

یه خلافکار توی مترو گروگانگیری میکنه. مسئوله اون خط هم باهاش حرف میزنه. خلاصه اخرش اون مسئوله مترو این خلافکارو میکشه. فیلمه  قشنگیه. 

BLOODRAYNE 

کلا فیلمه چرتیه. راجه به خون اشام ها و انسان ها و از این چیزاست. 

CASH 

یه مرده میره بانک میزنه بعد موقه فرار  پولارو پرت میکنه تو خیابون. پوله میوفته رو یه ماشینه و مرده هم دستگیر میشه. صاحب ماشین پولو برمیداره و نصفه اشو خرج میکنه. بعد برادر اون دزده میاد پولو از اینا پس بگیره و مجبورشون میکنه دزدی کنن و .... 

THE WOMEN 

داستانه یه زنه که دوستش میفهمه شوهرش بهش خیانت کرده. بعد که شوهره میره زنه شروع میکنه کار کردن و کلی موفق میشه و اخرش هم با شوهره اشتی میکنه. که به نظر من کار اشتباهی کرد.

نمایشگاه کتاب

خیلیییییییییی بدم میاد از روی کتاب فیلم بسازن تازه در کماله پرویی داستان رو هم عوض کنن. یعنی رسما به کتاب توهین میکنم. چند روزه پیش کتابفروشی بودم. میگفت تا نمایشگاهه کتاب فعلا کتابه جدید نمیارن. همه جدید مدیدارو اول اونجا میزارن. بعد نمایشگاه میفرستن بیرون. اینجوری خیلی بده. اصلا نمیتونم تو نمایشگاه کتاب بگیرم. تا بیای غرفه پیدا کنی و بگردی و .... این حرفا وقته نمایشگاه تموم میشه. مخصوصا وقتی لیست داشته باشی دیگه بدتره. انتشاراتشون یکی نیست. از این سالن به اون سالن. کتابو پیدا کن. تازه ادم حواسش پرته اینو اون میشه اصلا یادش میره کتاب چیه. پارسال با دوستام رفته بودم نمیدونستیم پسرارو دید بزنیم یا غرفه هارو؟؟؟!!!پسرا هم از هر 20 نفر یکیشون یه کتاب دستش گرفته بود که مثلا اومدیم خریده کتاب. سیله شماره و قرارو این چیزا بود. از دختر ها هم اخرش فقط خودم 2 سری کتاب گرفتم. تالار وحشت که 25 تا بود با بچه های بد شانس که 5 تا بود. دسته هر نفر هم 2 تا کتاب دادم که ریاد سنگین نشه!!! (حداقل تابلو نشد که از 5 نفر فقط 1 نفر کتاب گرفته)

وای...

واااااااااااااااایییییی.......... چند دقیقه پیش یه سوتی دادم طوریکه خودم هم هول کردم.  

ما یعنی منو زبل(مامانم) و غزل(خواهرم) میرفتیم روم سناتور. بعد غزل و زبل اونجا دعوا کردن دیگه نرفتن. منم به خاطره اونا دیگه نرفتم مگه اینکه زبل و یا غزل بگن اونجان تا من برم. خلاصه یه مدت بود اینا میرفتن پرسیان دارک. منم به خاطره اینا رفتم اونجا. امشب تا اومدم زبل گفت ما پرسیان دارکیم. بیا اونجا. منم رفتم. بعد یه چند ساعت غزل رفت. منم هم اونجا بودم هم یه چند تا رومه دیگه. بعد که پرسیان دارک خلوت شد من همه رو بستم تا فقط اونجا باز باشه و زبل تنها نمونه. بعد دیگه همه رفتن و منو زبل موندیم. بعد که یه خورده حرف زدیم من یه سوال برام پیش اومده بود. گفتم الان که تنهاییم بپرسم. برگشتم پرسیدم زبل سناتور(مدیره رومه سناتور) چند سالشه؟ اونم گفت 26. منم گفتم جدی؟ خیلی ازش بدم میاد. تا من اینو گفتم مست(مستر توی رومه سناتور) اومد تو روم بعده کلی اسمایله خنده گفت سناتور 29 سالشه دوباره کلی اسمایله خنده بعدشم رفت!!!!! منم هول کردم. اخه تو سناتور مستره. خلاصه اومدم قضیه رو درست کنم. کلی از رومه سناتور تعریف کردم. بعده 2 ساعت زبل پی ام داده اینجوری نگو. شهذام ناراحت میشه. گفتم شهرام کیه؟ گفت مدیره پرسیان دارک!!!!!! گفتم مگه اینجا هم ماله سناتور نیست؟ گفت نه. اینجا ماله شهرام و باربده. منم بهش پی ام دادم اگه از این 2 تا روم کیک شدم بیا یاهوو. این زبل هم که فقط میخنده. خلاصه کلی از این 2 تا روم تعریف نوشتم تو عمومی. بعدشم به زبل گفتم نمیخوای بری یا من بمونم شاید مست دوباره اومد؟ اونم خندید گفت بریم. ولی خدایی بعده این همه سال و این همه سوتیای بدتراز این که خیلی ریلکس و باکلاس حل کردم. سره این یکی بد فرم هول شدم. خودم خندم گرفته بود. اخه مستری هم تو روم نبود. بعد یهو مست اومد بدونه نه سلامی نه علیکی. همینجوری برگشت گفت سناتور 29 سالشه. خب ادم هول میکنه دیگه. زبل چقدر خندید بماند.

چرا؟

امروز روم بودم. تا رفتم یه دختره پی ام داد لطفا برو!!!! منم از همه جا بیخبر گفتم چرا؟ گفت خواهش میکنم. گفتم خب چرا اخه؟ گفت تا تو نری ارمان نمیاد.!!!! گفتم ارمان کیه؟ گفت قبلا باهاش چتیدی. نمیشناسیش؟ گفتم به جونه خودت نمیشناسمش. گفت واقعا که. بعد منم دیدم قضیه مشکوکه اومدم بیرون. حالا نمیدونم ارمان چه مشکلی با من داره یا چرا من میرم اون میاد بیرون یا کلا چرا؟؟؟

امروز داشتم کتابامو نگاه میکردم. بعد دقت کردم دیدم اکثره کتابا شخصیته اصلی شون پسره. مخصوصا اگه قرار باشه دنیا رو نجات بده یا جادوگری کنه یا جاسوس بازی در بیاره. تازه حتی اگه شخصیت اصلی دختر شد حتما یه پسر هم باهاشه. یعنی تیم حساب میشن. واقعا که. خیلی بی انصافیه. پسر ها تنهان ولی دختر ها رو با یه پسر میزارن. یعنی دختر ها نمیتونن تنهایی دنیا رو نجات بدن؟ دخترا نمیتونن ولی پسرا میتونن؟ واقعا که.  

 مجموعه ی بچه های بد شانس: یه خواهر برادر و یه خواهر 2 ساله. بازم دختره با پسر شدن تیم. 

مجموعه ی دریای زمین: پسره بزرگترین جادوگر تاریخشون میشه. یه دختر رو نجات میده. دختره هم جادو بلده. ولی بجای جادو میره ازدواج میکنه بچه دار میشه اون پسر اصلیه هم تنهایی میره تاریخو نجات بده. 

مجموعه ی سنگ های قدرت: تخته پادشاهی از پدر میرسه به پسر. دختر ها هم جز بچه داری کاره دیگه ای ندارن. 

مجموعه ی در جستو جوی دلتورا:  شخصیت اصلی پسره. دنیا رو نجات میده.  

لیرایل: دختره شخصیت اصلیه ولی بعد یه پسره میاد میشن تیم.  

سابریل: دختره شخصیت اصلیه ولی بدونه باباش هیچی نیست. 

مجموعه ی قصه های سرزمینه اشباح: دوتا شخصیت اصلی داره جفتشون پسر هستن.  

مجموعه ی نبرد با شیاطین: شخصیت اصلی پسر هستش. 

مجموعه هفت گانه ی سیپتیموس هیپ: شخصیت اصلی پسره. 

مجموعه ی پندراگن: شخصیت اصلی پسره. 

مجموعه ی وارکرفت: تمامه شخصیت های مهمش پسر هستن.  

مجموعه ی برادر گرگ: شخصیت اصلی پسره/ 

مجموعه ی سپیده دم: یه دختر که عاشقه یه پسر میشه. (بازم پسره شخصیت اصله) 

مجموعه ی ارتمیس فاول: شخصیت اصلی پسره. 

مجموعه ی الکس رایدر: شخصیته اصلی پسره. 

سه گانه میراثه اراگون: شخصیته اصلی پسره 

دریاچه ی شیشه ای: زنه به خاطر یه مرد . شوهر و بچه هاشو ول میکنه. ( بازم پسر داره) 

اربابه حلقه ها : تمتمه شخصیت های اصلی پسره 

دو برج(جلد دومه اربابه حلقه ها) شخصیته اصلی پسره 

انتقامجو: شخصیت اصلی مرده 

شاهدخته سرزمینه ابدیت: شخصیت اصلی پسره 

پدر ان دیگری: شخصیت اصلی پسره 

امشب: شخصیته دوم مرده 

میزری: شخصیته اصلی مرد 

سکوته بره ها:شخصیت هاش تیم 

گیسو: شخصیت های اصلی تیم 

گندم: شخصیت اصلی پسر 

افسونه سبز:شخصیت اصلی  تیم 

برزخی ها: شخصیت اصلی مرد 

عشقه خاموش: تیم 

مجموعه ی نیروی اهریمنی اش: تیم 

نایت ساید(طرفه شب) :شخصیته اصلی  پسر 

واقعا که. من دیگه کتاب نمیخونم.