زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

لعنتی

چرا همه ازت انتظار دارن و انتطار دارن از هیچکس هیچ انتظاری نداشته باشی؟ 

چرا همه میگن خوب باش وقتی هیچ کس خوب نیست؟ 

چرا همیشه همه لاف میزنن در صورتی که یکی باید به خودشون لاف بزنه؟ 

چرا همه میگن خوب زندگی کن در صورتی که زندگی خودشون خوب نیست؟                           چرا من همیشه باید نصیحت بشنوم وقتی گوشه شنوایی ندارم؟  

چرا همه حرف میزنن ولی عمل نمیکنن؟ 

چرا همیشه مقصر منم؟ 

چرا همیشه ادم بده منم؟ 

چرا به جای حرف زدن نصیحت میکنن؟ 

چرا فکر میکنن من به حرفاشون گوش میدم؟  

چرا همیشه منو سرزنش میکنن؟ 

چرا من سرزنش شم و بقیه تشویق شن؟ 

چرا همیشه منو با بقیه مقایسه میکنن بعد میگن هیچ کس کامل نیست؟ 

چرا فکر میکنن بقیه بهتر از منن؟ 

چرا نمیفهمن ازشون متنفرم؟ 

چرا نمیخوان دست از سرم بردارن؟ 

چرا تو زندگیم دخالت میکنن؟ 

چرا فکر میکنن تحفه ان؟ 

چرا نمیفهمن  دنیای من واسه ۱ نفر بیشتر جا نداره؟ 

دیگه از رفتن نگو... 

از این همه فاصله ها... 

منو از خودم نگیر... 

با این همه خاطره ها... 

اینجارو کم میارم... 

توی شهره بی کسی... 

از بریشونی میگم... 

ندارم همنفسی... 

برام از رفتن نگو... 

غصه هام تازه میشه... 

توی غربت دلم... 

بغض صدام باره میشه... 

دیگه از رفتن نگو... 

نگووووووووووووووو............... 

نگووووووووووووووو............... 

شبه درده... 

شب حجرت صدام... 

شب بی مهری و رنج... 

شب کوچ لحضه هام... 

سخته دل کندن و رفتن... 

از خیاله عشق... 

مثل اینجا نمیشه باکی و زلال عشق... 

برام از رفتن نگو... 

غصه هام تازه میشه... 

توی غربت دلم... 

بغض صدام باره میشه...

باز اومدی با من و دل سر اشتی نذاری ... 

بار غموقصه رو باز توی دلم بکاری... 

چه شبهایی تا به سحر این دل برات تبیده... 

دل خونم بدون تو یه روز خوش ندیده... 

وای تو کجایی تنها شده دل دوباره... 

بارون خون از چشمام جای اشک میباره... 

فریاد.............تو کجایی............فریاد............تو کجایی..................فریاد...................... 

وای تو کجایی تنها شده دل دوباره... 

بارون خون از چشمام جای اشک میباره... 

اگه ببندی رو من چشاتو ... 

اگه بگیری ازم نگاتو... 

من از تو حتی دلگیر نمیشم... 

بازم میگم عشقو میخوام با تو... 

میترسم روزی از دستم بری تو... 

بگی روزی ازت خسته ام بری تو... 

بمون که التماست میکنم من... 

دلت میاد تا من هستم بری تو... 

اگه ببندی رو من چشاتو... 

اگه بگیری ازم نگاتو... 

من از تو حتی دلگیر نمیشم... 

بازم میگم عشقو میخوام با تو...

بی خوابی

خواب یکی از تک و توک کارهاییه که فکر ادمو اروم و یه جورایی شستشو میده.  

وقتی فکرتون درگیره یا دارید خودتونو سرزنش میکنید 

بهتره چند دقیقه استراحت کنید. 

فواید این کار اینکه تمام فکر های قبلی به نظر مسخره میرسه. 

ادمایی که کنترل افکارشون براشون سخته بهتره از این روش استفاده کنن.