زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

باز اومدی با من و دل سر اشتی نذاری ... 

بار غموقصه رو باز توی دلم بکاری... 

چه شبهایی تا به سحر این دل برات تبیده... 

دل خونم بدون تو یه روز خوش ندیده... 

وای تو کجایی تنها شده دل دوباره... 

بارون خون از چشمام جای اشک میباره... 

فریاد.............تو کجایی............فریاد............تو کجایی..................فریاد...................... 

وای تو کجایی تنها شده دل دوباره... 

بارون خون از چشمام جای اشک میباره... 

نظرات 2 + ارسال نظر
گربه تنها سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

وقتی که اون چشم های قشنگت را سرخشون کردی
وقتی اون مژه های قشنگ را خیس کردی
وقتی که اون گونه هات را غرق اشک کردی
وقتی که کاملا سبک شدی
دوباره بخند
من از غصه ات ناراحت میشم و با شادیت خوشحال

چیییییی؟؟؟؟؟؟ من گریه کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گربه تنها پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com

گلم خودت گفتی بارون داره میاد
نکنه توی جات بارون اومده :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد