زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

رفتم موهامو رنگ کردم. شده شکلاتی عسلی. قیافم شده شده عینه سیب سرخ!!!

BLIND DATING 

داستانه یه پسره کوره که تا 22 سالگی س-ک-س نداشته و میترسه این براش مشکل بشه. برادرش قرار جور میکنه ولی به خاطر کوریش هیچ کدوم خوب نمیشه. تو این زمان یه با یه دختر هندی اشنا میشه و میفهمه که یه عمل هست که امکان داره بتونه ببینه... 

GROWN UPS 

فیلمه کمدیه قشنگیه. چند تا دوست بهد از 30 سال جمع میشن دوره هم و اتفاقای جالبی براشون میوفته. 

KNIGHT and DAY 

تام کروز و کامرون دیاز تو این فیلم ترکوندن!!! فیلم اکشن عشقیه خوبیه. تو این فیلم تام کروز نقشه یه جاسوس رو داره و عاشق یه دختره میشه و .... 

THE BACK-UP PLAN 

جنیفر لوپز بازی کرده. داستانه یه زنه جوونه که چون مرد ایده ال پیدا نکرده میخواد از طریق لقاح مصنویی بچه دار شه. بعد با یه پسری اشنا میشه و عاشق هم میشن در صورتی که 2  قلو حاملست و ..... 

COP OUT 

2 تا پلیس از کار معلق میشن و تازه احتیاج به پول دارن و ... بروس ویل و تریسی مورگان هم بازیگراشه

!!!

امروز صبح بیدار شدم. داشتم فیلم نگاه میکردم تو فیلمه یه دختره موهاش شکلاتی بود. تا ساعت 4 با خودم کلنجار رفتم بعد دیدم نمیشه اصلا را نداره زنگ زدم وقته ارایشگاه گرفتم. فردا میخوام برم موهامو شکلاتی کنم. !!! البته این اخلاق تو فامیل ما ارثیه. همه دمدمی مزاجیم. عمو هام دختر عمو هام. من خودم از همه بدتر. خیلی هوسباز و تنوع طلبم. امروز هی به خودم میگفتم تازه موهامو رنگ کردم اخرش هم فایده نداشت. حالا فردا برم ببینم موهام چطوری میشه.

امروز رفته بودم بیرون. مترو امام خمینی بودم. داشتم دقت میکردم این پیرمردها چقدر هیزن. جووناش انقدر هیز نیستن که پیرا چشم درشتی میکنن!!!

میروی و من نگاهت میکنم...

تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم بی تو...

یک عمر برای گریستن وقت دارم...

اما برای تماشای تو همین یک لحظه باقیست...

و شاید همین یک لحظه اجازه زیستن در چشمان تو را داشته باشم ... 

مرسی عشقولانه.