زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

نمیدونم چه جوری از فکرش بیام بیرون. خیلی تو فکرمه. دلم میخواد دوباره ببینمش.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ب.ظ

آخ آخ آخ
بد چیزیه این خاطرخواهی
علیرغم شیرینی عجیب و مسحور کنندش، دیوانه و داغون میکنه آدمو
زهرا جون واقعا اگه میخوایش، برو جلو. نذار توی دلت قلمبه بشه. غرور رو بذار کنار
اگه تنبلی کنی بعدا و شاید برای همیشه توی دلت بمونه و حتی توی زندگی آیندت تاثیر منفی بذاره
نمونه ش خودم که الان توی سن 32 سالگی هنوز داغ عشق اولمو دارم که بی عرضگی کردم و نرفتم جلو. انگار که داغ یه عشق عمیق توی وجودم هک شده. حتی وقتی که ازدواج میکنی

محمد سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ق.ظ http://www.shanc.blogsky.com

سلام
خوبی؟
آپ کردم!
زدی تو کار عشقی اینا!

گربه تنها دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ق.ظ

نوروز پیروز .... سالی پر از شادی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد