زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

این هفته 4 تا لباس گرفتم واسه 4 تا مهمونی. حالا امروز دوباره زنگ زدم واسه فردا دعوت کردن. نمیخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. خسته ام. این چند روزه هم به زوره قهوه و هایپ و اب قند و شکلات سر پام. من خسته اممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم. میخوام بخوابم. فردا صبح 6 باید بدو بدو برم لباس بگیرم بعد برم ارایشگاه بعد ساعت 4 راه بیوفتیم. میخوان دی جی بیارم خبرشون. حالا نمیدونم کیه همچین گفت فکر کردم میخوان 2afm رو بیارن. نیما اخونده کیه؟ نیما علامه؟ نیما یوشیج؟!!!!!!! البته فرقی هم نداره یه زمین مسطح با یه ظربان اهنگ یه دختر خوش تیپ. اخه من روز تعطیلی لباس حرفه ای از کجا گیر بیارم؟!!! من انحنای بدنم زیاده هر لباسی بهم نمیاد. گودی کمر هم زیاده. اخه من خسته امممممممممممم.ای خدا.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ

کجایی زهرا ؟
چرا نمینویسی ؟ تازه داشتم با حرفات حال میکردم
یه خبری، نشونی، چیزی ... نگرانم میکنی دختر
منتظرم

فرشاد سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ http://farshad7s.blogfa.com

کجایی؟؟؟؟؟؟ چرا نیستی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد