زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

پفک

چرا میگن پفکو این جور تنقلات ضرر داره در صورتی که هر روز یه مدل به بازار میاد؟ تازه تبلیغشون هم به همراهه شکل و طمع های مختلف و بدون کلسترول و بدونه اسید های چرب مضرره؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

خوب وقتی انقدر خوشمزه ان که بزرگ ها هم میخوان اون بچه بدبخت چطور نخواد؟ 

شد قضیه مواد که مواده مخدر خوب نیست ولی اون نوجوان یا جوان که با جنس مخالف کاری نداشته باشه / تلوزیون خودمون که دیگه هیچی/ ماهواره هم که بد اموزی داره/ اگه دختر باشه هم که جز مدرسه یا دانشگاه دیگه جایی نمیتونه بره/ رستوران و کافی شاپ هم که حرام هستش و اگه برن بابایی اقه والدین میکنه/ اینترنت هم که دیگه الله اکبر... خدا شیاطین رو دور کنه از اون کسی که تو اینترنت باشه/ حالا اون فرد چیکار کنه؟ پس تفریحش چی باشه؟ بخواد دو دقیقه بخنده کجا بره؟ مگه ما کلوپ داریم که بره با چند تا همسنو سال برقصه و بخنده؟ مگه ما ازادی داریم که بدون اینکه عقده ای شه بره با جنس مخالف دوست شه؟ خب وقتی اون فرد میبینه با این وضییت هر روز یه مدل قرص و مواد با قیمت های خوب میاد واسه فرار میاد قرص میخوره و مواد میکشه. وقتی بزرگ ها میخوان اون بچه بدبخت چطور نخواد؟

سینما

دقت کردین فیلمای سینمایی ایرانی همیشه از یه قسمت قطع میشن بعد میپرن یه تیکه دیگه؟ انگار داستان رواله مشخصی نداره. مثل فیلمه دلداده که همینجوری یه چیزی گذاشته بودن پشته هم. برعکس بقیه فیلمای خارجی که هر صحنه به هم مربوطه. به نظره من با فیلمه پسر تهرونی سینمای ایران باید سرشو بذاره بمیره. با این فیلما کاره سینما تمومه. وقتی یه فیلم سرو ته نداشته باشه و کلی بازیگره مشخص توش بازی کنه و انقدر چرت باشه دیگه باید بزنیم تو سرمون که به خاطر خلو چل بازیه حیایی و جلف بازیش یه فیلم که هیچ مفهومی هم نداره خوب فروش بره.

فیلم

یه ۲ هفته ای بود پسری که تو کوچمون dvd میفروخت نبود. فیلماشم خوب بود. هم جدیدترین ها رو میاورد هم زیر نویسش خوب بود. دیروز برادرش اومده بود. رفتم گفتم چرا نیستین؟ گفت گرفتنمون. کتکمون زدن.  

یه توضیح بدم که خونه ی ما تو مجتمع هست و اکثر بلوک ها از دادگستری و قوه قضاییه هستن. یه کارمند یا قاضی یا رییسی چیزی....  سره کوچمون هم مترو هست. چند ساله پیش احمدی میخواست بیاد ایستگاه رو افتتاح کنه واسه همین تو 3 هفته کل پیاده رو از سر تا تحش رو خوشگل کردن. هر یه قدم یه تیر چراغ از این جدیدا و هر دو طرفه پیاده رو باغچه با انواع گل ها و از این سایبان ها و خلاصه همه چی. در صورتی که ما 5 سال بود هر هفته به شهرداری و هر جایی که ممکن بود نامه و حضوری که بیان این چاله های پیاده رو رو درست کنن تا ادم با مغز نره تو گودال کنار لوله گاز یا هرچی. خلاصه این پسرا جلوی مجتمع فیلماشون رو میفروختن. حالا پسره میگه از همین مجتمع 2 تا مشتری دایم داشتن. یکی خوده من یکی هم یه مرده که من نمیدونم کارمند بوده یه قاضی. این مرده از پسره فیلم گرفته. از اون طرف زنگ زده گفته بیان اینارو جمع کنن. کلی هم گذاشته روش و از این پسرا شکایت کرده.  

حالا من نمیدونم مگه زوره فیلمه دوبله ببینیم؟ اصلا مگه دوبلشون خوبه؟ یارو یه چیطه دیگه میگه. اینا یه چیزه دیگه دوبله میکنن. تو انیمیشنه رئیس مزرعه بوسه دو تا گاو رو سانسور کردن. به جاش کلی حرفای مزخرف تو دوبلش هست. من حاظر بودم بزارم داداشم بوسو ببینه. ولی اون حرفارو یاد نگیره. من کلی فیلم زیر نویس دارم. ولی هیچ کدوم چیزه بدی ندارن. اینا یه گ.ری برخورد میکنن انگار dvd یعنی سوپر. یا بد اموزی داره. انگار دوبله خودشون منبع خوش اموزیه. فیلملرو سانسور میکنن. اخه سانسور داریم تا سانسور. یه وقت هست عطفه فیلم مثلا به یه بوس قاطیه. اینا میان همرو سانسور میکنن.   

من میخوام از این مملکت خلاص شم....

دیروز فیلمه chameli رو دیدم. هندی بود. ولی یه فرقی با بقیه ی فیلمای هندی داشت. واقی تر از بقیه فیلماشون بود. بازیگراشم خوب بازی کردن. 

داشتم فکر میکردم زبان هندی چقدر کلمه انگلیسی قاطیش شده. چند وقته هند مستمره ی انگلیس نیست؟ احتمالا هر وقت ما کلمه های عربی رو از دستور زبان پاک کردیم. اونام کلمه های انگلیسی رو پاک میکنن. !!!!!!

توجه...

خواننده های عزیز.  

لطفا واسه مطالبه غیر دلخواهتون نصیحت ننویسین تو نظرات. در مورد مطلب دخانیات. لطفا از تجربه هاتون و اینکه من زندگیم رو خراب میکنم یا نه ننویسین. زندگیه من به خودم مربوطه و اصلا خوشم نمیاد یکی بیاد تو نظرات بنویسه کاش میکشیدی و میمردی ولی میکشی و نمیمیری.  

بی ادبه بیشخصیت. خودت بمیری. به تو ربطی نداره من سرطان بگیرم یا نه. سرت به کاره خودت باشه . بی نظاکته احمق.