زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

وقتی

وقتی یه دختر مو نداشته باشه چی میشه؟ امروز رفتم موهامو از ته زدم. عصبیم؟ نه. ناراحتم؟ نه 

پشیمونم؟ نه.  

نمیدونم این تصمیم یهویی از کجا اومد؟ بابام منو دید کم مونده بود سکته کنه. در هر صورت گذشته. فدای سرم.....

معرفی فیلم؟ ۳

این فیلمها مثلا جدیدن. فیلمیم که اینجوری گفت.  

THE BANGER SISTER 

خیلی فیلمه قشنگیه. داستانه 2 تا دوسته که از هم جدا بودن. 

BITCH SLAP 

3 تا دخترن که مثلا خیلی باحالن. در هر صورت خیلی فیلمه چرتیه. ارزش نگاه کردن نداره... 

DAYBREAKERS 

ساله 2019 خون اشام ها دنیا رو گرفتن نسله انسان ها هم در حاله انقراضه خون اشام ها هم بدونه انسان ها از کجا خون بیارن بخورن؟؟؟ 

PUBLIC  ENEMIES 

الهی من فدای بچه ام بشم تو این فیلم انقدر خوشکل شده که حد نداره. جانی دپم!!! بازی میکنه. بچم ام رو اینجا میبرن زندان. فدای استیلش شم من...... 

I CAN DO BAD ALL BY MYSELF 

در کل فیلمش موزیکاله. 3 تا بچه که مادر بزرگشون رو گم کردن و چون کسی رو ندارن میرن پیشه خالشون. خاله هم که تو کلوب کار میکنه و اونجا میخونه نمیخواد اینا رو نگه داره و..... 

THE SPY NEXT DOOR 

فیلمه جکی چانه. بد نیست. بزن بزن هم داره. 

HADA POR ACCIDENTE 

فکر نمیکنم ارجینالش اومده باشه چون دی وی دیه منم از پرده اس.(tention)  یه مرده که افسانه ی فرشته ی دندون رو باور نداره.(تو فرهنگه غرب وقتی دندونه بچه میوفته اون رو میزارن زیره بالششون تا فرشته ی دندون برش داره و بجاش دلار بزاره.) 

THE CIRCUIT 

راجع به رالی و دختری که راننده ی مسابقات میشه و مشکلاته خودشو داره. 

میگم اینایی که فوتبال بازی میکنن بیکارن؟ یه باشگاه روبه رویه خونه ما هست درست روبه رویه پنجره ی اتاقم. ساعت 12 شب هم بازی میکنن . ساعت 6 صبح هم بازی دارن. ساعت 4 بعداز ظهر هم بازی دارن. 2 نصفه شب هم بازی دارن. به به ... به به... چه جوانانه غیور و ورزشکاری!!!  

البته من ایراد نمیگیرم ولی موندم تو بازیه دوستانه و محلی دادو بیداد واسه کجاشونه؟ یعنی من تو 24 ساعت 25 ساعتش از دسته سر و صدای اینا سر درد دارم. یارو با اون صدای قشنگش یه عربده ای میکشه که من تو اتاق میترسم. یا مثلا هم گروهیه محترم میخوان هم دیگرو سوق بدن به جهته مناسب یا هدایت کنن بعد از اون سره زمین داد میزنه ....دمت از این ور برو.!!!! یا ...ونی مگه نمیبینی نصفه دروازه بازه؟!!! یا مادر ... بنداز من!!!! بعد ساعته 2 نصفه شب دارن بازی ملی میکنن واسه همین میزنن شیشه ی باشگاه رو میشکونن. (یه زمین باز هست بغله باشگاه این اتفاق ها اونجا جریان داره درست زیره پنجره ی اتاقم.) حالا من نمیدونم گناه ما چیه که چمن خیسه؟ گناه ما چیه که چمن سبزه پر رنگه اینا سبزه کم رنگ دوست دارن یا سبزه چمنی!!!!؟؟؟ پریروز داشتم شیشه اتاقمو پاک میکردم از پنجره اویزون بودم دیدم اینجوری نمیشه پرت شم پایین کلا از پنجره رفتم بیرون تا اگه پرت شدم پایین کلا پرت شم. نه نصف گیر کنم تو اتاق نصف رو هوا. بعد داشتم دستمو کش میدادم تا برسه به بالایه شیشه پایین رو نگاه کردم دیدم حدود 20 یا 25 تا پسر زل زدن به من. تازه یادم افتاد که چه جالب یادم رفته لباس عوض کنم دارم با شلوارک و تاپ  شیشه پاک میکنم. منم اصلا خودمو نباختم خیلی ریلکس و با کلاس اومدم تو لباسمو عوض کردم دوباره رفتم بیرون. حالا بیرون و درون میکنم منظور دره خونه نیستا... پنجره طبقه سومه که طبقه اول واحد نیست پس ما میشیم طبقه دوم. رو لبه ی بیرونی پنجره اویزون بودم داشتم شیشه میسابیدم. سمته چپ هم خیابون اصلیه ما هستش و درست دره ایستگاهه مترو رو به پنجره اتاقه منه. حالا نمیدونم از خیابون هم کسی دید منو یا نه.

زندگیه ساده. زندگی با مثال. بی نصیحت.

خوشبختی مثله خاکستره سیگار میمونه. مواظبی نیفته یا بیفته تو زیر سیگاری. اگه هم نتونستی بگیریش و افتاد دیگه نمیشه جمش کرد. اگه بخوای برش داری پودر میشه و میماسه.  

بعضی وقتا خاکستر هنوز روشنه. ادمای زرنگ با همون خاکستر یه نخ دیگه روشن میکنن وگرنه دیر بجنبی خاموش میشه باید فندک بزنی. 

تازه زرنگه هم قبول نمیکنه که این یه قانونه فیزیکه که سره سیگارو بزار رو خاکستره روشن یه دم بزن اتیشه خاکستر میاد بالا رو سیگار. زرنگه فکر میکنه از زرنگیه خودشه. البته زرنگی هم حساب میشه وقتی بتونی از خاکستر اتیش بگیری خب زرنگیه ولی بعضی ها یا حال ندارن یا باور ندارن که میتونن 1 بار فندک بزنن.  

(خطه اول نوشتم خوشبختی مثله ... پس لطفا نصیحت های بشر دوستانه ی سیگار کشیدن زرنگی نیست و این چرت و پرتا نذارین. به جای نصیحت و یه ساعت از مضرات سیگار نوشتن درست بخون منظورم رو بفهم. درک کن چی میگم. ) 

معرفی فیلم؟ ۲

امروز از صبح تو خونه بودم داشتم فیلم نگاه میکردم. یه چند تا که خوب بود رو معرفی میکنم. 

این ها سری فیلمه ترسناک حساب میشن که بیشتر دل و روده و خون و این چیزاست. 

8CRAZY 

قصه ی چند تا دوست و قوله همیشه با هم بودن. 

QUEEN OF THE DAMNED 

یه خون اشامه خواننده!!!!! 

DANCE OF THE DEAD 

مردگان به شهر حمله میکنن اونم روزه رقصه اخر سال یا همون پرام 

THE COOK 

یه اشپز قاتل که گوشته مقتول هاش به صورته غذا میده به بقیه 

NINJA  

منم اول که اسمه فیلم رو دیدم فکر کردم قضیه همون لاکپشت های نینجاست بعد که فیلم رو دیدم نظرم عوض شد. تو این فیلم نینجا ها یه خاندانه قاتل هستن که برای کشور ها یا کسانی که طلا دارن قاتل های حرفه ای پرورش میدن.  

BLED 

یه نقاش که به خاطره کارش از یه غریبه یه سنگ رو میگیره که مثله مواد توهم زاست ولی یه فرقی با مواد داره. این توهم واقعیه 

THE UNBORN 

یه دختر که میفهمه یه جفته دیگه داشته و .... منظور دو قلو بودن اون مرده این مونده 

GHOST 

یه فیلمه معروفه که یه روح یه مرد میخواد از زنش مواضبت کنه و همچنین به بهشت بره. یا یه چیزی تو این مایه ها.