زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

وای...

واااااااااااااااایییییی.......... چند دقیقه پیش یه سوتی دادم طوریکه خودم هم هول کردم.  

ما یعنی منو زبل(مامانم) و غزل(خواهرم) میرفتیم روم سناتور. بعد غزل و زبل اونجا دعوا کردن دیگه نرفتن. منم به خاطره اونا دیگه نرفتم مگه اینکه زبل و یا غزل بگن اونجان تا من برم. خلاصه یه مدت بود اینا میرفتن پرسیان دارک. منم به خاطره اینا رفتم اونجا. امشب تا اومدم زبل گفت ما پرسیان دارکیم. بیا اونجا. منم رفتم. بعد یه چند ساعت غزل رفت. منم هم اونجا بودم هم یه چند تا رومه دیگه. بعد که پرسیان دارک خلوت شد من همه رو بستم تا فقط اونجا باز باشه و زبل تنها نمونه. بعد دیگه همه رفتن و منو زبل موندیم. بعد که یه خورده حرف زدیم من یه سوال برام پیش اومده بود. گفتم الان که تنهاییم بپرسم. برگشتم پرسیدم زبل سناتور(مدیره رومه سناتور) چند سالشه؟ اونم گفت 26. منم گفتم جدی؟ خیلی ازش بدم میاد. تا من اینو گفتم مست(مستر توی رومه سناتور) اومد تو روم بعده کلی اسمایله خنده گفت سناتور 29 سالشه دوباره کلی اسمایله خنده بعدشم رفت!!!!! منم هول کردم. اخه تو سناتور مستره. خلاصه اومدم قضیه رو درست کنم. کلی از رومه سناتور تعریف کردم. بعده 2 ساعت زبل پی ام داده اینجوری نگو. شهذام ناراحت میشه. گفتم شهرام کیه؟ گفت مدیره پرسیان دارک!!!!!! گفتم مگه اینجا هم ماله سناتور نیست؟ گفت نه. اینجا ماله شهرام و باربده. منم بهش پی ام دادم اگه از این 2 تا روم کیک شدم بیا یاهوو. این زبل هم که فقط میخنده. خلاصه کلی از این 2 تا روم تعریف نوشتم تو عمومی. بعدشم به زبل گفتم نمیخوای بری یا من بمونم شاید مست دوباره اومد؟ اونم خندید گفت بریم. ولی خدایی بعده این همه سال و این همه سوتیای بدتراز این که خیلی ریلکس و باکلاس حل کردم. سره این یکی بد فرم هول شدم. خودم خندم گرفته بود. اخه مستری هم تو روم نبود. بعد یهو مست اومد بدونه نه سلامی نه علیکی. همینجوری برگشت گفت سناتور 29 سالشه. خب ادم هول میکنه دیگه. زبل چقدر خندید بماند.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ http://downloadfilms.mihanblog.com

سلام عزیز.ارزو میکنم خوش و سر حال باشی.[گل]
وبت رو دیدم خیلی خوب بود.[دست][دست][دست][دست]

برات ارزوی سر افرازی میکنم.[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

اسم من حسین هستش.خدمت گذار شما.[نیشخند][نیشخند]

دعوتت کنم که بیای و به وب من هم یه سری بزنی.[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

وب من کاربردیه.این ادرسشه:http://downloadfilms.mihanblog.com

بیا تبادل لینک کنیم.[تفکر][تفکر][تفکر] اره خیلی کار قشنگیه.

با اسم( بزرگترین مرجع دانلود فیلم و...) لینکم کن.[قلب][قلب][قلب]

حالا که داریم رابطه ی خوبی رو شروع میکنیم اجازه بده

ادرس گروه یاهو ی خودم رو بهت بدم.توش عضو شو.

برای انجام کارامون خیلی جلو می افتیم.با هم دیگه بیشتر اشنا میشیم

میتونیم تبادل اطلاعات کنیمو...

http://downloadfilms.mihanblog.com/extrapage/fg

زود بیا گلم.منتظرم ها.[لبخند][لبخند][لبخند][گل][گل][گل]



………..|”"”"”"”"”"”"”"” ” “”"”"”"”|\|_
………..|……*اینم وسیله * بیا ….|||”|”"\___
………..|________________ _ |||_|___|)
………..!(@)’(@)”"”"**!(@ )(@)***!(@)

ramen سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ http://pcc2010.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز وب جالبی داری اگه با تبادل لینک موافقی منو بنام وب عمومی لینک کن وخبر بده

مهناز سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ http://axactor.mihanblog.com

سلام.ماشا الله بابا چه کردی با وبت[دست][دست][دست][دست]

کارت داسته بابا.مطالب وبت خیلی عالیه.[گل][گل][گل][گل][گل]

امیدوارم تو کارت پاینده باشی.[گل][گل][گل][گل]

اسم من مهناز. ممنون میشم که به وبلاگ منم سری بزنی.

این ادرسشه:http://axactor.mihanblog.com

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

دعوتت میکنم که عضو گروه یاهوی بزرگم بشی.

این گروه رو با هدف برقراری ارتباط میان یه جمعیت بزرگ برای تبادل اطلاعات

و اشنایی بین هم برای فعالیت های گسترده ایجاد کردم.

بهت توصیه میکنم حتمآ عضو شی.[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

فقط مونده تبادل لینک کنیم.منو با اسم

زیباترین عکسهای بازیگران ایرانی لینک کن.

[گریه][گریه][گریه][گریه]

منم لینکت میکنم.[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

گلم منتظرم ها.زود بیا


………..|”"”"”"”"”"”"”"” ” “”"”"”"”|\|_
………..|…….اینم وسیله ....….|||”|”"\___
………..|________________ _ |||_|___|)
………..!(@)’(@)”"”"**!(@ )(@)***!(@)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد