زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

بعد از 3 سال از یه پسری خوشم اومد. نگاهش کردم. نگاهم کرد. خواست بیاد جلو. سرمو برگردوندم و از کنارش رد شدم.  

دارم به این نتیجه میرسم که من مشکل دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یه دکتر برم بد نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!پسره به قدری گوگولی مگولی بود که حد نداشت. چرا من اینجوری کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پسره خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوب بود!!! حالا هر چی 

امروز یه سفره خونه ی جدید کشف کردیم. خیلی جای باحالیه تازه میشه سیگار هم کشید(تو پاتوق قبلی نمیزاشتن بکشیم) امروز اونجارو رسما پاتوقمون اعلام کردیم. حالا فردا باز قراره بریم. واسه کشف این سفره خونه انقدر با کفش پاشنه 7 سانتی راه رفتم که تا پوسته پام کنده شده.  

به نظرم طالع بینی یا فال یا این چیزا ...شعره. تو چه ماهی به دنیا اومدن یا چه رنگی رو دوست داشتن هم ...شعره. ولی پسره عجب چیزی بودا. چشمای عسلی لبای قلوه .سفید و توپر. شانسه منو با عسلی نوشتن اکثر قبلیها هم چشم عسلی بودن. فقط از یه چیزه پسره خوشم اومد. وقتی دفعه ی دوم نگاهش کردم نگاهم کرد. مثل بقیه پسرا همون نگاه اول تا سایز سوتیینم رو هم حدس نزد. داشتم برمیگشتم دیدم یه پسره دمه پیاده رو کلی ادکلن ریخته 5 تومن. داشتم فکر میکردم اخه ادامس زایلتون 2400 تومنه اونوقت این دکلن 5000 تومنی چی از اب در میاد؟؟؟!!! از اونجایی که از همون ثانیه ای که از کنار اون پسر خوشگله رد شدم داشتم فکر میکردم به مامانم بگم منو ببره دکتر به خودم گفتم برم 4 تا ادکلن تست کنم شاید از بو سردرد بگیرم تا شب بتونم بخوابم. رفتم جلو دیدم کلیییییییییییییی ادکلن هست. به پسره گفتم خودت پیشنهادی نداری؟ یه چند تا داد که گفتم نه. نمیدونم چرا تازگیا انقدر بد خرید شدم!! یعنی سخت راضی میشم تو جنس مورد نظر. بعد از اون پشت مشتا یه پسر دیگه پیدا شد یه ورساچه دستش. منم خوشحال که ورساچه ی 65 تومنی رو فقط 5 تومن میگیرم گرفتم تست کردم بوی فلفل دولمه ای میداد. به پسره گفتم یه پسری قبل شما میومد اینجا فیلم میفروخت اشنایی باهاش ندارید؟ گفت دوست خود من تو کار فیلم و کارتونه!!! گفتم من یه لیست دارم میتونه جور کنه؟ گفت اره لیستو کی میارین؟ خلاصه اومدم بالا لیستو برداشتم بردم پایین. گفت اون پسره اسمش چی بود؟ گفتم نمیدونم ولی شمارش 0912... حس کردم تعجب کرد که چطور اسمشو نمیدونم ولی شمارشو حفظم!!!میگن بعضی ادما فقط به خاطر منفعت با هم ارتباط دارن همینه. من شماره پسرو دارم به خاطر اینکه فیلم میخوام وگرنه برام مهم نیست پسررو بگیرن بکشن یا تیکه کنن!!!خلاصه شمارمو گرفت گفت هر وقت اماده شد زنگ میزنه. داشت سیو میکرد پرسید اسمتون منم گفتم. بعد راهمو کشیدم اومدم. حدس میزنم براش سوال شده بود که چرا اسمشو نپرسیدم. تو گوشیم اسمشو سیو کردم پرفیوم!!!چند وقت پیش از کنار یه زنی رد شدم 1 قدم بعد اصلا انگار پاهام قفل شد!!! یه ادکلن خوشبویی بود که اصلا نمیشه توصیفش کرد!!! این ادکلن ها هستن که جاذبه جنسی دارن؟ فکر کنم از همونا بود ولی الان 1 سال هر چقدر گشتم هنوز پیداش نکردم. بوش یه طوری بود انگار تو باغ شاتوت داری قدم میزنی کنار این باغ یه ابشاره. واقعا حس میکردم بوی ابشار کنار باغ شاتوت رو. البته حدس میزنم ادکلنش دیور بوده ولی تو این 1 سال هر چی دیور بو کردم اون نبود. البته دیور زیاد ندیدم چه اصل چه بدل. البته اون موقع تا مغزم از هنگ بو در بیاد و به فکرم برسه از زنه بپرسم اسمه ادکلنش چیه زنه سوار اتوبوس شد رفت. و البته اون درسی واسه من شد که اگه چیزی پیدا کردم که ارزش داشت سریع اقدام کنم. مست و مدهوش نشم تا بپره. البته راجه به اشیا نه ادما. به نظرم ادما میرن و میان احتیاجی به اقدام نیست. به خاطر همین واسه پسره اقدام نکردم. ادما میرن و میان .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد