زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

دوستام یه چند وقته تو بحثن راجه به سرعت وایمکس یا همراه اول؟ البته قبول دارم وایمکس یه چیزه دیگه است ولی بلاخره یه فرقی هست بین ایرانسل و 912 یعنی امیدوارم باشه. البته اوصولا من هیچوقت شانس ندارم تا میام کتاب دانلود کنم سرعت میشه 0 زیر 0 منفی 000!!!بعد 2 سال امروز رفتم کیف و کفش گرفتم!!! اوصولا من تو زندگیم 1 هدف دارم. اصلا برای همین هدف به دنیا اومدم. اونم خریدن کتاب فیلم با مانتو هستش!!! من هیچ چیزیو بیشتر از خرید دوست ندارم. ولی نه خرید هر چیزی. از خرید کیف و کفش متنفرم. عاشق انگشترم و اوصولا با خریدن کتاب و فیلم و مانتو زنده ام. انقدر مانتو دارم که امارش از دستم در رفته. ولی لباس اصلا ندارم. امروز مامانم میگفت 2 تا مانتو گرفتی بسه یه پیرهن بگیر واسه عروسی!!! البته امروز خیلی بد بود چون مجبور بودم کیف و کفش هم بگیرم. انقدر اعصابم خورد شده بود که حد نداشت. اخه من تو انتخاب خیلی سختگیرم تو خریدام هم اصلا مهم نیست چی مده یا چه فصلیه فقط باید اون جنس چشممو بگیره مخصوصا واسه کفش. یه کیف سفید چشممو گرفته بود که واقعا میخواستم بگیرمش ولی انقدر مامانم گفت واسه فصل سرد رنگ تیره بر میدارن که نگرفتم. یه کیف مشکی گرفتم اونم چون پسره فروشنده گفت بهت میاد!!! کفش که افتضاح بود. 2 تا پسر بودن مثلا صاحب مغازه. پدرشونو در اوردم. کل مغازه رو بهم ریختم. اخر هم چیزی که خودم بخوام نشد. چرم مشکی حاشیه سفید پاشنه 5 سانتی گرفتم. میخوام فردا برم یه الستار سفید مشکی بگیرم. ولی در کمال خوشحالی 3 تا مانتو گرفتم!!!بدم میاد از خرید کیف و کفش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ق.ظ

ظاهرا شما وضعتون خیلی خوبه زهرا خانم. خدا رو صد هزار مرتبه شکر که مزه یارانه و از این حرفا زیاد توی مغزت نمیچرخه. برو حالشو ببر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد