زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

اوصولا من و مامانم خیلی از نظر اخلاقی شبیه همیم به جز خون. مامانم از خون و این چیزا میترسه. من نمیترسم. یادمه چند وقت قبل که عمل کرده بودم دکتر گفته بود بخیه ها جذبیه و خودش میوفته. منم ۲ هفته منتظر شدم تا بیوفتن ولی نیفتادن منم چون کمر بند میبندم این چسب کمر گیر میکرد به اونا و یه شب خودم کشیدمشون. بعد اون هم چون گوشتی که بین بخیه ها بود رو پاره کرده بودم روش چسب زخم زدم تا جوش خورد. اون موقع مامانم وقتی فهمید من چیکار کردم کم بود بالا بیاره و رنگش پریده بود. امروز هم دوباره یه کاری کردم که هم رنگش پرید هم کم مونده بود بالا بیاره. از تجربه های قبلی که در مورد ابثه؟ ابسه؟ داشتم میدونستم هرچی بمونه دردش بیشتر میشه. واسه همین وقتی امروز صبح دیدم لثه ام ابسه؟ابثه؟ابصه؟ کرده تا شب خودمو نگه داشتم بعد رفتم سروقت جعبه ی کمک های اولیه یه پنس با گاز برداشتم بعدش هم یه سوزن رو ضد عفونی کردم خیلی مستقیم ابثه رو پاره کردم. بعدش هم تمیز کردم جاشو. با بتادین و این حرفا. البته به مامانم گفته بودم نیاد تو اتاق ولی اومد دید گاز استریل خونی رو میزه حالش بد شد. البته الان که فکر میکنم برام سوال پیش میاد که چرا نرفته ام دندون پزشکی؟!!! امروز صبح مامانم رفت کتاب گرفت که 4 تاشون از این کتاب همراهاست!!! بس که حجمش کمه. به  نظرم این کتابای با حجم کم مثل قرص اعصاب میمونه. ادمو میخوابونه ولی عوارض داره. یعنی این جور کتابا ادمو راضی میکنن ولی اخرش ضد حال هستن چون زود تموم میشه. کتاب کد داوینچی رو میخوام ولی پیداش نمیکنم. یه بحثه اوراژنسیه دیگه هم این که میگن وقتی 18 سالت میشه دماغ ادم یه خورده بزرگ تر میشه؟ انگار باد کرده؟ خوب الان دماغ من باد کرده ولی بحث اساسی اینکه بادش میخوابه؟ من امروز از 100 نفر پرسیدم همه گفتن میخوابه و حتی دماغ های بد فرم هم بعد این مدت یه خورده بهتر میشه وقتی این باد بخوابه ولی میترسم نخوابه!!!!!!!!!!! اگه واقعا میخوابه پس چرا اینهمه ادم دماغشون رو عمل میکنن؟ اصلا چرا میگن بعد 18 سال عمل کنین اگه میخوابه؟ من امروز خیلی جدی داشتم با دکترم حرف میزدم که اگه نخوابه من برم دماغمو عمل کنم. البته دکترم گفت نه میخوابه ولی من حرفشو باور نکردم. در واقع حرف هیچکدوم از اون 100 نفر رو باور نکردم. من تا چند وقت پیش مدل بینی بودما!!!  بعد یه چیزی  اگه بادش میخوابه کی؟ مثلا 1 سال ؟ 2 سال بعد؟ 6 ماه؟ البته 6 ماه پیش باد کرده دماغم ولی من  تازه 3 روزه متوجه شدم. میگم چند وقته چرا قیافه ام اینجوری شده ها. یا هی عینک افتابی میگیرم در کمال تعجب میفهمم به دماغم رسید!!!! اخه دماغم خیلی کوچیک بود. من دماغ فبلیمو میخوام!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
گربه تنها سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com/

امیدوارم همیشه دماغتون چاق و کیفتون کوک باشه :)

دماغ خودت چاق.

من چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ق.ظ http://kharnevesht.blogsky.com/

دماغت برمیگرده... چیز مهمتری که از دست دادی کودکی قشنگت بود...

من چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ق.ظ http://kharnevesht.blogsky.com/

دماغت برمیگرده... چیز مهمتری که از دست دادی کودکی قشنگت بود...

محمد چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.shanc.blogsky.com

بروزم!
تو نیستی هنوز!

هومن یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.sarabejade.persianblog.ir

سلام . خوبین . فکر نکنم دماغ به همون شکل بمونه . درس میشه . مگه چه قدر باد کرده/
؟ والا ما شنیدیم اگه هر صبح بینیتونو بگیریم محکم و به سمت بالا بدین کوچیک میشه . البته محکم بگیرین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد