زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

موی سفید

یک تار موی سفید درست این گوشه ی موهام سمته چپ در اومده. در واقع 3 تاست ولی اون 2 تای دیگه زیاد شخص نیست. یعنی انگار مشکیه ولی برق میزنه. ولی این گوشه هه تابلو بیرونه. همینه دیگه. انقدر حرص خوردم تا موهام سفید شد. انقدر از این دکتر به اون دکتر شد که موهام سفید شد. مگه من چند سالمه؟؟؟!!! تازه 18 شده. البته قراره برم دکتر و از این کرم های جلوگیری از سفید شدن موها بگیرم ولی اگه اینا اثر داشت که ملت موهاشون سفید نمیشد. نمیخوام. موی سفید نمیخوام... 

این فیلمی ها هم نمیان. الان چند وقته نمیان. منم معتاده فیلم.... روزی 100 بار علی رو میفرستم بره ببینه اومدن یا نه.  نمیخوام. من فیلم میخوام. واقعا که. این چه زندگیه؟

نظرات 4 + ارسال نظر
پیام ایزدی چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ق.ظ http://www.Pool-Vate.Com

سلام دوست عزیز.سریع میرم سر اصل مطلب ما یه سایت زدیم که در حال حاضر از نظر قیمت اولین و مطمعنا آخرین سایت است در زمینه فیلم و اختصاصی سایت خواهشمندم برای یک بار هم از سایت ما دیدن فرمایید: www.Pool-Vate.Com با تشکر..درضمن ما هر فیلم رو 100 تومان میدیم !!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 ق.ظ http://www.sargardon.blogsky.com

سلام
موهای سفید..نمی دونم چرا جدیدیا خیلی ها در میارن...البته زیاد شده...می دونی شاید دلیل زندگی...فکره...نمی دونم...آدم اگر فیلم می بینه خوبه که ازش درس بگیره...زندگی گاهی همین است!

یاسمین چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ب.ظ http://septimus_artemis_fan.mihanblog.com

سلام زهرا.ممنون که منو لینک کردی.بهم بگو من با چه اسمی لینکت کنم.
راستی اسپادرویک کتابه خیلی قشنگیه.ماجراهاش واقعیه.من که عاشقش شدم!!!!راستی تو نظر سنجی شرکت کن.

گربه تنها جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com

این که خوبه
من وقتی یکسری از مو هام سفید شده بود فرقم را عوض کردم که موهای سفیدم بیشتر به چشم بیاد و به قول بعضی ها جا افتاده تر نشون بدیم
هر کی رسید به ما گفت : تبریک , مش کردی ؟ تو که اهل این جور کار ها نبودی ؟ چه جوری روت شد رفتی مش کردی ؟ چقدرم کارش خوب بود. حال کجا مش کردی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد