زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

حرص ام گرفته دارم میترکم. یعنی میخوام با کله برم تو دیوار از بس حرص ام گرفته. اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدا دارم میترکم.اخ وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای تا کجاهام که نسوخته. میخوام گریه کنم .................. دارم میسوزم.......................میخوام خودمو بکشم راحت شم. ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا. حرص امممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم گرفته. میخوام بگیرم بزنمشون. ای وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای. اگه گیر یه ادم ناتو بیوفتین و یه مشت بی عرضه دورتونو گرفته باشن که نمیتونن هیچ غلطی بکنن و از این ور تا سر حد مرگ حرص اتونو در اورده باشن چیکار میکنین؟ 

(کسی دخانیات پیشنهاد نکنه فایده نداره)  

میدونم. من باید الان صبر کنم تا شرایط یه جوری بشه که دهنشونو اسفالت کنم . همیشه همینکار رو کردم. میدونم. ولی نمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 

من الان باید خونسردی خودمو حفظ کنم و فقط صبر کنم. با یه خورده صبر دهنشونو صاف میکنم. الان باید یه خورده ریلکس باشم. فقط چند روز صبر. ااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییی واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییی  نمیشههههههههههههههههههههههه 

ای دارم میسوزم. میخوام خودمو بکشم. من تحمل این همه حرص ندارم. وای ای اخ. میخوام سرمو بزنم تو دیوار. ایییییییییییی. دارم میسوزم. وایییییی. ای وای. ای فلک. ای خدا. ای علی. وای دارم میسوزم. دارم اتیش میگیرم. من تب دارم. الان افسرده ام. واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دارم حرص میخورم. ایییییییییییییییییییییییییییییییییی....................................................

نظرات 2 + ارسال نظر
گربه تنها یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com

بابا رییس جمهور گفته که چه کار کنید
آب را بریزید همونجا که میسوزه :)
..............
ببخش انقدر سر به سرت میذارم
دخانیات چاره اش نیست ... شاید باید بگی تا تخلیه بشی
و شاید باید با کسی مشورت کنی
امیدوارم سر بعد شاد ببینمت

مهدی دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

پس فعلا بهترره تا حرصت نخوابیده کسی دور و برت افتابی نشه فعلا
لطفا انقدر با خودت اون موضوع و تکرار و یادآوری نکن
چون هر وقت یادش میافتی انگار دوباره اون رفتاره بد و باهات انجام دادن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد