زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

اوصولا من وقتی واقعا خیلی گرفته و ناراحتم لال مونی میگیرم. البته زیاد پیش نمیاد ولی وقتی پیش بیاد خیلیییییییییییییییییییییییی جدیه. این جور وقتها 1-لال مونی میگیرم.2-اصلا نمیتونم تو خونه بمونم.3-اعتصاب غذا میکنم. مثلا از پریروز تا الان 1 کلمه هم حرف نزدم. از همون موقع همش بیرونم و فقط واسه خواب میام خونه و از همون موقع تا حالا هیچی نخوردم. این جور وقتها فقط میتونم پیاده راه برم. و هر چقدر که راه میرم بدتر بیقرار میشم واسه بیشتر راه رفتن. تو همین 2 روز انقدر راه رفتم 1 کیلو کم کردم. دیروز تا 10 شب داشتم پیاده روی میکردم امروز از 7 صبح تا 11 شب بازم داشتم پیاده روی میکردم الان هم داره گریه ام میگیره چون نمیتونم بشینم و تشویش دارم و هی میخوام پاشم برم بیرون راه برم و انگار تو خونه نفسم قطع شده و نفس تنگی گرفتم. دارم میمیرم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ

خب مشکل چیه؟ اگه چیزی هست بگو شاید بشه حلش کرد. تو که انقدر زرنگ بودی نباید بذاری چیزی انقدر اذیتت کنه دختر

فرشاد شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ http://zanjire-eshgh.mihanblog.com

سلام ابجی خوبی؟!؟ وای ببخشید چه سوالی خودت که گفتی حالت زیا خوب نی و گرفته.............
به چیزای خوب فکر کن!!!!! امتحان کن اخه منم گاهی وقتا اینجوری میشما.... موثره...

مواظب خودت باش بابای....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد