زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

اوصولا ادمی نیستم که مراعات کسی رو بکنم و اوصولا بی پرده و رک حرفمو میزنم. تا حالا دقت نکرده بودم که این طور حرف زدن من باعث شده که مردم منو به عنوان نوعی تکیه گاه واسه تایید یا تکذیب کاراشون قرار دادن. مثلا دوستم میخواد با دوست پسرش بهم بزنه من باید خیلی رک بهش بگم پسره تنه لشه تا بتونه باهاش بهم بزنه. از همه بدتر مامانمه!!!! اوصولا تو خونه ی ما تمام اخبار باید به من گفته بشه و اصلا مهم نیست من بخوام گوش بدم یا نه. مخصوصا وقتی با خاله یا مادر بزرگم هم همراه باشه و تازه اوج فاجعه وقتیه که هر 3 تاشون یه جا باشن. اوصولا تمام اخبار فامیل به طور اپدیت به من میرسه ولی به خاطر فکر مشغول من!!! اوصولا هیچ وقت هیچ اطلاعاتی ندارم. البته بیشتر وقتها من باید تاییدیه بدم چون مثلا مادر بزرگم به فلانی اینجوری گفته و من باید تایید کنم که حقش بوده. تنها نکته ای که میشه از ماجرا گرفت اینه که من هیچوقت الکی تاییدیه نمیدم. اگه از کارشون یا حرفشون خوشم نیاد میگم چه ابرویی ازت رفت!!!! این قضیه تا اونجایی پیش رفته که وقتی با دوستام میرم بیرون خیلی ریلکس نقش ایینه رو بازی میکنم و چون الکی نمیگم که مثلا خط چشمت نریخته همه با اطمینان ازم میپرسن و جواب منو با اطمینان قبول میکنن. فکر میکنم دلیل امنیتی که وقتی کسی با منه احساس میکنه به خاطر همینه. اونا قبول کردن که حرف من واقعیته حتی اگه واقیته غلطی باشه. امروز با دوستام رفته بودیم بیرون یکی از دوستام گفت قبل سیگار ادامس بجو بعد بکش بیشتر کام میده. بقیه ی دوستام منتظر بودن ببینن من چی میگم. مثلا میگم این چه چرت و پرتیه یا میگم امتحان کنیم؟ البته همه ی اینا تو چند ثانیه بود ولی واسم جالب بود. البته بگم ما امتحان کردیم واقعا جواب داد. اگه قبل از سیگار ادامس بجوی سیگار به شدت کام میده حتی اسی. پیشنهاد من اینه ادامس نعنایی با اسی سبز. فوق العاده بود. بعدشم قلیون دوسیب نعنا بعدشم داشتیم برمیگشتیم بارون اومد منم مجبورشون کردم پیاده برگردیم که واقعا با حال بود. البته دوسیب نعنا یه خورده سنگین تموم شد . یک توصیه ی دیگه اونم این که به هیچ عنوان تنباکوی سوخته نکشین و همیشه حواستون باشه تا سوخت سری عوضش کنین. یه قلیون کوچیک گرفتم ولی هنوز استفادش نکردم اخه باورم نمیشه قلیونش مینیاتوریه اخه قلیون به اون کوچیکی مگه چیزی ازش در میاد؟ البته شنیدم قلیونای کوچیک بیشتر کام میدن ولی چشمم اب نمیخوره. امروز اخبار میگفت یارانه ها 10 روزه دیگه اجرا میشه واقعا منی که این چیزا واسم مهم نیست و اصلا از دنیا خبر ندارم یه حالت نگرانی دارم نسبت به این قضیه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد