زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

هرچی وزن کم کرده بودم داره به سرعت برمیگرده. کارم شده خوابیدن و خوردن و بالا اوردن و دوباره خوابیدن و خوردن و بالا اوردن و دوباره .....  

زندگیم کلا تو گله. نه حوصله ی بقیه رو دارم نه حتی حوصله ی خودم. واکنش هام به شدت عکس العمل داره و و اوصولا با همه قهرم در حال حاضر. حالم از این یک نواختی داره به هم میخوره بدتر از اون عادت کردنم به این یکنواختی داره حالمو بهم میزنه. دلم یه تغییر میخواد ولی از تغییر ها متنفرم. دیروز یکی از دوستام میگفت بیابن تفریحی فرار کنیم بریم 1 هفته شمال. میگم کجا بمونیم؟ میگه ویلای ما. میگم اونوقت اسمش میشه فرار کردن؟ میگه اره دیگه فقط فرقش با مسافرت اینه که با خودمون چمدون نمیبریم.!!!! اونوقت من میگم از دوست شانس نیاوردم همه دوستام خنگن شما بگین نه. یکی دیگه از دوستام میگه زهرا کسل شدی میگم اره. سریع برگشته میگه چه خوب میخوای با داداشه نریمان(دوست پسرش) دوست شی ؟!!!!!!!!! یکی دیگه برگشته میگه فردا بریم استخر؟ میگم نه. حالا دادشش اونور داشت گوش میداد. میگه چرا؟ میگم نمیشه. میگه چرا نمیشه؟ منم بد اعصاب بلند داد زدم چون پریودم. من خودم واقعا ادمه باهوش و عاقل و مبتکریم نمیدونم چرا دوستام اینجوری از اب در اومدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

هر چی نوشته بودم به دیفال هم مینوشتم اثری داشت !!!
کجای شمای مبتکره ؟ برایتان نوشتم که دوست دانا پیدا کنید ! کجا فرار خواهید کرد ؟ آینده برایتان مهم نیست ؟ هر لحظه این زندگی در آینده شما با خانواده ای که تشکیل خواهید داد در ارتباط است ! هر جمله و کار تاثیری بر روابطتان با فرزند و همسرتان خواهد داشت . عاقل باشید !! زندگی طی مراحلی است که امکان ندارد بدون طی کردن آن به سرانجام برسد . درس خواندن . کار پیدا کردن . ازدواج . فرزند داشتن . خانه خریدن . مردن همه جزو مراحل این زندگی است که اگر طی نشوند وای به حال این زندگی .
به زندگیتان پشت نکنید . فرار و دوست پسر و سکس و ... همه سراب است . همه اینها با قاعده و قانون در زندگیتان وجود خواهد داشت با دورانی که شما میگذرانید و تصمیماتی که میگیرید به زندگیتان لطمه نزنید . صبور باشید و بخوانید و ببینید .
ضمنا نوشتن تان را دوست دارم اما قواعد نوشتن نیز لازم است چون گاهی با دیدن عباراتی خنده بر لبان مینشیند . ( اوصولا - واکنش هام عکس العمل دارند !! کنش واکنش به همراه دارد یا شما اکنش انجام میدهند و واکنش میبینید یا جواب کنش را با واکنش میدهید )
شادی دو قدم مانده به دل است . دل سپارید به شادی . همراه کنید دوستان و خویشان را با خود در شادی .
کاش زندگیتان به زیبایی گل باشد و طولانی به اندازه عمر زیبایی نه به گل مانده . در دوران بی حرکتی هستید که همه این دوران را میگذرانند صبور باشید و عاقل و عقل را بدست نااهلان نسپارید تا این مراحله نیز بگذرد . بگذرد . همه بگذرد ...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد