زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

دیروز

خیره سرم دیروز با اتنا رفته بودیم ثبت نام کنکور. یه فاجعه بود واسه خودش!!! صبح ساعت 8 راه افتادیم بریم عکاسی. رفتیم دیدیم نوشته ساعت 12 باز میکنه!!! اول رفتیم 2 تا ساندویچ گرفتیم بعد رفتیم تو پارک نشستیم تا باز شه. از اونجایی هم که واسه عکس باید مقنعه میزاشتیم بدونه ارایش قیافه هامون واقعا دیدنی بود!!!!! نیم ساعت نگذشته بود که دیدیم چند تا از دوستای قدیمیمون تیپ زدن در حد پارتی رفتن دارن میان سمته ما!!! حالا ما با اون تیپه ناز!!! خیلی ریلکس پاشدیم جیغ و داد و سلام علیک. حالا میپرسم ساعت 8 صبح چه تیپی زدین میگن تازه داریم میریم خونه دیشب مهمونی بودیم!!!خلاصه اونا رفتن ما هم تا 12 اونجا بودیم کلی هم متلک های اساطیری شنیدیم. حالا رفتیم عکاسی دیدیم صف نونواییه!!! 1 ساعت و نیم تو صف بودیم تا نوبتمون شد. بعد عکس گرفتیم اونم چه عکسایی!!!!!!!! قیافه ی من دیدنی بودا!!! خلاصه بعدش رفتیم کافی نت. حالا اونجا هم صفه!!! خلاصه رفتیم نشستیم شروع کردیم ثبته نام. اول اتنا رو ثبته نام کردم بعد خودم. حالا ثبته نام جچوری بود؟؟ هر یه اطلاعات رو 3 بار تکرارو تائید میکرد تازه از اون بدتر رشته ی ما اصلا نبود. !!!!!!! یعنی من دهنه صاحب کافی نتو سرویس کردم. البته خودشم اخرش گفت پدرمو در اوردی!!! مثلا به جای اینکه خودم دفتر چه رو بخونم داده بودم دسته اون میگفتم تو فلان صفحه فلان شمار رو پیدا کن. 1 ساعت سر این دعوا کردیم که لرستان هواش گرمه یا سرد. بعدش هم برگشتم سرش داد میزنم چرا رشته ی ما اینجا نیست؟؟؟؟!! چرا اینجا کولر نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا شلوغه؟؟؟؟چرا سرعت کمه؟؟؟ خلاصه دهنش اسقالت شد. ساعت 5 بعد از ظهر ثبت نام تومو شد برگشتیم خونه. تو راه پله ها خوابم برده بود. اخه شبش هم نخوابیده بودم. الان بیدار شدم دارم فیلم نگاه میکنم. دیروز تو کافی نت انقدر خندیدیم نصفه مشتری ها پریدن!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
نقی زاده یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.asanrank.com

سلام گلم خوبی میخوای آمار شمارشگر وبلاگتو منفجر کنی زود بیاتو اسان رنک ثبت نام کن و وبلاگت هم ثبت کن حتما صفحه راهنما رابه دقت مطالعه کن ممنون

mohsen یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.cn3co.com/?ref=kobebryant

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟

درآمد ماهیانه تا سقف 755,000 تومان در منزل

یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها

با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید

>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.cn3co.com/?ref=kobebryant

گربه تنها یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com

تو بیشتر به زلزله شبیه هستی تا آدم :)

محمد پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

حال کردی دیگه نون ملتو آجر کردی!
اصلا حوصله ندارم الان یه چیزی بهت میگم بعد خودمم پشیمون میشم
ولش کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد