زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

چه خبره؟

چند روز پیش دوستم اومد گفت ایرانسلتو میخوام. گفتم بردار. خلاصه گذشت تا دیروز که گوشیو اورد. امروز صبح ساعت 6 گوشیو روشن کردم. ساعت 7:17 دقیقه داشتم گوشیه خودمو میزاشتم تو شارژ گفتم اونم بزنم . گوشیو نگاه کردم دیدم 68 تا میس کال و 25 تا اس ام اس اومده!!! نگاه کردم تو اسم های save شده دیدم از 600 تا اسم شده 1251 تا اسمه ذخیره شده!!!!!!!! دوستم که زنگ زد ازش پرسیدم با این چیکار میکردی مگه؟!!! گفت به عالمو ادم شمارشو دادم بعد هم میرفتم چت به همه شماره ایرانساتو دادم. البته همه بچه های ما ار اون اول با هم توافق کردن که شماره 912 رو به هیچ کسی ندیم واسه همین همه یه ایرانسل ذخیره دارن یا بیشتر ولی بعده یه مدت دیگه بچه ها شروع کردن شماره 912 رو دادن که مجبور شدن خط عوض کنن. حالا من نمیدونم این دیگه چه جورشه؟ مثلا واسه 2 دقیقه حرف زدن واسه چی شماره میدی؟ البته این جور وقتها وضیفه ی منه که تا اونجایی که میتونم هی متلک بندازم و یادشون بیارم قبلا چیکارا کردن یا نکردن. به این دوستم هم تا شد تیکه انداختم. یکیشون هم این بود که گفتم همین کارارو کردی که سعید رفت به فریبا پیشنهاد داد. البته شاید شما بگی چرا ؟ خب واسه ی اینکه یکی باید باشه که حقیقت های تلخو یاداوری کنه. چند وقته پیش اتنااومد گفت من با معصومه قهرم. جفتشون دوستامن. گفتم چرا؟ گفت دیروز معصومه خونمون بود کسی هم خونه نبود جز خواهره اتنا که خواب بوده بعد معصومه جلو اینه بوده اتنا میره پیشش معصومه هم اتنا رو میگیره شروع میکنه ازش ل-ب گرفتن. خب تو این موقعیت باید یکی باشه که هی یادش بندازه کارش اشتباه بوده و اینکه خواهرش بیدار بوده و شنیده و کلی گریه کرده. و اینکه اون خواهره کوچیکتره و روش تاثیره بد داره. یکی باید بهش یاداوری کنه یا نه؟ اگه من قضیه رو به بیخیالی میگرفتم(من خیلی ادمه جدی هستم و همیشه زبونم تیزه) اونوقت بعدا چی میشد؟ البته من زبونم واسه این یاداوری ها خیلی تیزه ولی تا لازم نباشه من حرفی نمیزنم. این چند وقته اتنا هی به من میگه غلط کردم انقدر تیکه ننداز ولی من میگم چرا کاری میکنی که مجبور شی روزی 100000 بار تیکه های سنگین به خاطرش بشنوی؟وضیفه ی جالبی نیست ولی نقشه من تو زندگی اینه. در ثانی خیلی وقت ها من سعی در این دارم که شوخی کنم و یه رابطه رو ادامه بدم ولی به خاطره تجربه ی کمی که از شوخی دارم حرفام بد برداشت میشه. یا مشخص نمیشه که شوخیه. حالا اینکه این قضایا چه ربطی به هم داشتن جوابش اینکه هیچ ربطی ندارن موقع تایپ چند تا مسئله تو زهنم بود یکی یکی نوشتم. حالا سرو تهش یه ربطی ازش در میاد.

نظرات 5 + ارسال نظر
linkbox یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ق.ظ http://www.linkdooni1.gigfa.com


سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری . برای افزایش بازدید وب خود لینک باکس منو تو وبت بزار بعد لینکتو ثبت کن. مطمعا باش تا فردا بازدیدت زیاد میشه. اگر نشد باکس رو بردار . ولی امتحانش ضرری نداره . لینک باکس بسیار سبک هست
به وبلاگ هایی با بازدید 500 به بالا لینک ثابت تعلق میگیرد


--------------------------------------------------------------------------
آموزش --> http://img18.img98.com/out.php/i99504_1.png
---------------------------------------------------------------------------


کد لینک باکس:

<center><script language="javascript" type="text/javascript" src="http://midway.persiangig.com/source.js"></script ></center>


VPN هم داریم yahoo id : mohammad.1361

گربه تنها یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com

خوب با دوستاتون بیایین شماره هاتون را بذارین (ایکون یه بچه پر رو)
بعدش به ترتیب بهتون میس میندازم بهم زنگ بزنین (ایکون آخر اعتماد به نفس)
چون اگر بخوام به همتون زنگ بزنم باید سر ماه خط را به مخابراط تحویل بدم (ایکون یه آدم خسیس)
لازم به ذکر هم هست با من حق ندارین از این کار های بیناموسی بکنین :))

محمد یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

بسیار فعال بوده معلومه!
نابود کرده!
بروزی و نمیخبری؟!
به روزم!

فرشاد یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ http://zanjire-eshgh.mihanblog.com

sayam ZAHRA khanoom webe jalebi dari tooooooooooope!

man shoma ro link kardam age mishe shoma ham in karo konid. be ma ham sar bezan. AAAAAAAPPPPPPPPAAAAAAAMMMMMMM

گربه تنها سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

امروز داشتم دوباره این مطلب را میخوندم دیدم این معصومه جان چقدر معصوم تشریف دارن :))

موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد