زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

نمیدونم اینم مد جدید؟؟!!!‌ تازگیا من تو فیلم و کتاب ها عاشقه شخصیت منفیه میشم!!!!‌تو هری پاتر عاشقه سیوروس اسنیپ بودم. تو سریال لاست هم عاشقه بنجامین لاینس. تو کتابهای دارن شان هم سری نبرئ با شیاطین عاشقه لرد لاس بودم. تازگیا هم علاقه ی خاصی پیدا کردم به اقای بیگ تو سریاله s---e---x-- and the sity!!!!به نظرم جذابه!!!! نمیدونم چرا؟ اصلا انگار شخصیت های منفی منو جذب میکنن؟!!! کل کابای هری پاترو به خاطر سیوروس خوندم.!!!!  

نمیدونم اینم مد جدید؟؟؟!!! جمعه نمایشگاه بودم. ای گل gel و رس بگیرن در اون نمایشگاهو. جای سوزن انداختن نبود. این ملت هم که هیز. یه جا وایمیستادی سیله شماره بود که سرریز میشد. تازه کتاب هم نتونستم بگیرم. مگه دیوانه ام؟ !!!! منتظر میمونم بیاد کتاب فروشی میرم هم با این پسره تو کتاب فروشی لاس میزنم هم نیم دو جین اورد؟عورد؟ میدم کتاب میگیرم هم واسه تفریح کتاب رو عوض میکنم هم کلی سر به سره اون پسره میزارم. اتفاقا پنجشنبه شب دیدمش. تو پارک بود. منو مامانمو علی و همسایمون و پسرش و نازنین که میشه دخترش رفتیم پارک. اونارو گزاشتیم تو زمین بازی منو نازنین 2 تایی افتادیم پارک گردی. اینو مسخره کن اونو نگاه کن واسه اون یکی کرم بریز خلاصه تو اوم هاگیرو واگیر دیدمش. داشت بدمینتون بازی میکرد نازنین هم که پرو!!!!رفت گفت ما هم بازی؟!! اونا هم از خدا خواسته یار شدن 2 نفره بازی کردیم. حالا این نازنین هم خوب بازی نمیکرد دیگه ابرومون رفت. اخه یکی نیست بگه بلد نیستی مگه مجبوری بگی؟ من خودم تنهایی بازی کردم که البته اخرش باختیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
گربه تنها شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com

خوب شاید بتونی منفی بودن خودت را یه جوری خالی کنی
و بتونی تو زندگی واقعی با کسایی که دوستشون داری و دوستت دارن مثبت تر باشی
و تازه بد نیست که آدم گاهی اوقات حس آدم های منفی را هم ببینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد