زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

امروز۰

امروز شیوا اومده بود خونمون. بعده کلی حرف و اهنگ و چتیدن و فیلم دیدن گفت من دیگه برم. یه چند وقت قبل من از یکی از شال هاش تعریف کرده بودم.  

بعده اینکه بدرقه اش کردم رفت اومدم تو اتاقم دیدم یه شال عینه شاله خودش رو تخته. مریضه روانی. رفته یکی دیگه واسه من گرفته با هم ست کنیم. خدایی شاله خیلی بهم میاد ولی دلم راضی نمیشه برش دارم. این روانی هم پولش رو نمیگیره. احمق. داشتم فکر میکردم دمه عیدی چه گرون شده همه چی؟؟؟  

بعدشم فکر کردم این همه میگن کتاب بخونین کتاب بخونین اخه مردم با کدوم پول کتاب بگیرن که بخونن؟ دیروز رفتم واسه 7 تا کتاب 56 تومن دادم. تازه من کتابای سریالی دوست دارم اکثرا هم 10 تا هستن مثلا یه مجموعه میشه 40 تومن. تازه هر روز یه مجموعه جدید میاد. مردم پول ندارن زندگی کنن چجوری 50 یا 60 تومن بدن کتاب و رمان؟  

بعدشم فکر کردم که چه قدر از دکترم متنفرم. اصلا نمیشه اندازه ی تنفرم رو حساب کرد.  

بعدشم حاضر شدم رفتیم دکتر. 2 ساعت معطل شدیم رفتیم تو دکترم گفت خب ... چیکارا کردی؟ منم گفتم هیچی فقط رفتم ازمایش دادم. گفت همین؟ تو 3 هفته فقط همین؟ گفتم اره مشکلیه؟ گفت نه. گفتم خب پس تا هفته ی بعد. اومدم بیرون برگشتیم خونه. متنفرم ازش....... بعدش هم اومدم نت. داشتم کتاب دانلود میکردم زبل ای ام داد سلام و این حرفا. منم زوقیدم بچه امو دیدم. خلاصه گفت کیکش کردن رفته یه رومه دیگه. منم رفتم تو رومه هی واسه زبلم قلب فرستادم بعد دیدم روابطه اجماعیم انقدر قوی نیست که تو روم با کسی صمیمی شم. واسه همین اومدم بیرون. حالا هم میخوام برم فیلم نگاه کنم. فعلا...

نظرات 2 + ارسال نظر
سیاوش سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:06 ب.ظ http://http://www.hamechiaroomeh.blogfa.com

سلام دوست عزیزمن از وبت خیلی چیز های مفیدی بهره بردم و همیشه موفق باشی و عید را پیشا پیش تبریک می گویم و منتظرت هستم

گربه تنها چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com

راستی من جای تو بودم شیوا را بغلش میکردم و یه ماچ گنده و آب دار ازش میکردم که بدونه از هدیه اش خیلی خوشحالی
منم از بچگی از دکتر رفتن زیاد خوشم نمیومد اما نمیدونم چرا دکتر بازی را خیلی دوست داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد