زندگی

خواب و بیداری

زندگی

خواب و بیداری

اها راستی یادم رفت. داشتیم از بازار برمیگشتیم چشمم افتاد به یه عطاری. رفتم تو میگم اقا برای لاغری چیزی دارید که واقعا اثر کنه؟ مرده سرشو بلند کرده 2 ثانیه مکث بعد میگه تو که هیکلت خوبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

یعنی 5 ثانیه ی تمام مغز من هنگ کرده بود. بعد مرده همونجوری ادمه داده: تو هیکلت خوبه تو پری انحنا!!! هم داری. زیاد دنبال لاغری نباش الان پسرا دنبال جنس!!!توپول هستن!!!کمرت که باریکه 2 سانت شکمت بره تو دیگه مشکلی نداری. اون 2 سانت هم برو شنا تو 1 ماه برطرف میشه!!!!!!!! 

سر سلامتی خودت الان دختر گوشت تو رونش نباشه رنو هم واسش واینمیسته!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

باسنت گرده درشت!!! هم هست ولی با شلوار پارچه ای فایده نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

جالب اینجاست تمام طول این حرفا من با دهن باز و مغز هنگ کرده وایساده بودم داشتم فکر میکردم جیغ بزنم مامانم بیاد تو؟اخه مامانم بیرون مغازه وایساده بود. ادامه ی حرفای مرده: 

سینه هات نسبت به قد و هیکلت کوچیکه ولی اونم با شنا درست میشه!!! مانتو تنگ بپوش این مانتو گلو گشادا ماله زن 40 سال اس نه سن شما!!! کفش پاشنه دار بپوش باسنتو بده بالا!!!پوستتم سفیده موی مشکی بیشتر بهت میاد تا قهوه ای!!! 

من بعد از هنگ مغزم واقعا هنر کردم که فقط تونستم بگم برای بیرون روی چیزی دارین؟ اونم گفت اره. یه بسته کپسول داد گفت هر روز 3 تا بخور . قابل نداره مهمون باش!!! منم 2 تا پنج تومنی گذاشتم رو میز با کله اومدم بیرون. مامانم برگشته خیلی سرخوش میگه چی شده؟ بعد اینکه براش تعریف کردم میگه بیا من هی میگم هیکلت خوبه تو هی میگی میخوام لاغر کنم. ببین مرده هم گفت خوبه هیکلت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
هومن بهمن شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ق.ظ http://www.sarabejade.persianblog.ir

شاید طفلکی نظری نداشته .

ریسک این شاید بالاست.

مهدی شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ق.ظ

خوش به حالت

گربه تنها دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com

نه من باید ببینم تا بگم خوبه یا نه :)
.............
ولی واقعیتش این پیشنهادی که بهت کرده خوبه .... ورزش را میگم ..... حتما امتحان کن ..... مطمین باش ۳۰ سال دیگه ارزش ورزش را میفهمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد